ტრენინგის მეოთხე დღე
გავიარეთ მე-2 მოდულის მე-3 აქტივობის 1 , 2, 3, 4, 5 ნაბიჯები. მომეწონა მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ნიმუშები. სასწავლო პროექტის გეგმის ჩეკლისტი.
გავერკვიე, როგორ მოვახდინო პროექტზე დაფუძნებული სწავლის შეფასება, რაც მნიშვნელოვანია, რადგან, როდესაც სწავლებას ამოძრავებს შეფასება, მოსწავლეები უფრო მეტს სწავლობენ, უფრო თავდაჯერებულები და თვითრეგულირებადი ხდებიან. გავიხსენეთ პროექტის შეფასების 5 ძირითადი სტრატეგია:
სადაც მოიაზრება წინარე ცოდნის გახსენება, წახალისებისა და თვითრეგულირებადი სწავლების ხელშეწყობა, პროგრესის მონიტორინგის, გაგებისა და შემოწმების, გაგებისა და მონიტორინგის სტრატეგიები, რასაც გამოვიყენებ მუშაობის პროცესში.
სადაც მოიაზრება წინარე ცოდნის გახსენება, წახალისებისა და თვითრეგულირებადი სწავლების ხელშეწყობა, პროგრესის მონიტორინგის, გაგებისა და შემოწმების, გაგებისა და მონიტორინგის სტრატეგიები, რასაც გამოვიყენებ მუშაობის პროცესში.
ლალი შენი თემა საინტერესო და მრავალფეროვანია. გისურვებ წარმატებებს
ОтветитьУдалитьძალიან მომეწონა თქვენი პროექტის თემა.გისურვებ წარმატებებს.
ОтветитьУдалить